sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

Tuliaiset & lakka testailua

Nyt aattelin esitellä teille eilen saamani tuliaiset puolisoltani,joka tuli reissusta .Olin kyllä ite tyytyväinen kaikkiin .

 Korusetti sisälsi kaulakorun ja korvikset
 Kaikenlaisia kynsikoristeita tais 1 olla vartalolle
 Chanel aurinkolasit  (feikkilasit ,mut mulle kelpaa hyvin )
 Samat lasit  takaa kuvattuna
 D&G aurinkolasit (myös feikit )
 D&G lasit takaa kuvattuna
 Rapsodi banaanin tuoksuista kynsilakanpoistoainetta
 Käsikoru
 Erinlaisia kynsilakkoja
 Lisää kynsilakkoja
 ed hardy pusero/mekko (feikki mut mua se ei haittaa ,tää on tosi ihana )
 Lähempää kuvaa logosta
 Selkäpuoli
Ja tarkempaa kuvaa


Mitä te tykkäsitte mun saamista tuliaisista ?

Sitten testasin noi lakat jo kiekolle ,joten tässä tulee kuvaa .


Kukka = yolizul fashion  sävy 158
Hymynaama = yolizul fashion  sävy 784
Tähti = gabrini perfect mini sävy 20
Lippu = rapsodi  sävy 358
Cupcake = sävy 348
Lahja = sävy 350
mansikkaviipale = sävy 356
Nalle = sävy 340
My melody = sabrina rudnik cosmetics punainen lakka (ei sävykoodia )
Pääkallo "ed hardy" =  sabrina rudnik cosmetics = oranssisävyinen lakka ( ei sävykoodia )


7 kommenttia:

  1. Tosi kivoja tuliaisia :) noi lakat on kivoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos =) lakkoja testailen sit paremmin kynsille ajan myötä

      Poista
  2. Kivat tuliaiset :) Se vaan aina mietityttää kun porukka ostaa tavaroita feikkinä, mutta kaipa se on yleistä. :p mut itse en kannata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ,juu kaikki ei tykkää feikeistä ,mut mulle kelpaa ,köyhällä ei varaa aitoihin =)

      Poista
    2. joo ei mullakaan oo varaa aitoihin :D

      Poista
  3. Kivoja tuliaisia! En hirveesti tykkää Ed Hardystä mutta toi paita, varsinkin sen selkäpuoli on ihana! :) Rakastuin tohon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos.juu mä oon ihastunu kaikkeen ed hardy/christian audigier juttuihin ja toi pusero oli kyllä aivan upea .se on kyl sen verran pitempi että voi pitää mekkonaki =)

      Poista