torstai 9. toukokuuta 2013

Uusi Lakkaus

Vihdoinki kynnet sai uutta väriä.Olen ollut laiska lakkaamisen suhteen ehkä se jossain vaiheessa helpottaa.Tässä lakkauksessa sain testattua kaksi miitin kautta sponsoroimaa tuotetta.




Käytetty:
-mereneid sari base coat ridgefiller rose (saatu miittisponroinnin kautta mereneidiltä)
-W7 96 mosaic (saatu miittisponsoroinnin kautta mimaxilta)
-color club 0-60 pikakuivattaja

Molemmat saadut lakat toimi hyvin ja tykkäsin w7 lakan sävystä.Peitti 2 kerroksella.

Kiitos vielä sponsoreille,teitte miitistämme täydellisen

Mitä mieltä kynsistä?


10 kommenttia:

  1. Mulle sattui tuo sama W7-lakka ja se on kieltämättä nätti ainakin sun kynsillä. Itse en oo vielä koittanut.

    Mutta mä oon kans testannut jo tuota Mereneidin aluslakkaa ja siitä tykkäsin kyllä kovastikin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei kiva odotan sun postausta lakasta,ja aluslakka vaikutti ihan hyvältä

      Poista
  2. Tosi kivat kynnet, mä oon nyt ihastunu noihin w7 lakkoihin :)

    VastaaPoista
  3. Onpas kaunis lakka.. tarttee varmaan kattoa hintaa ;)! Onks toi CC:n pikakuivattaja hyvä laadultaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On nätti mimaxilta saa olix se 4,90 ei kuitenkaan kovin kallis 5e luokkaa ja kyllä pikakuivattaja on toiminu hyvin

      Poista
  4. Mä tykkään kans tosta w7 lakasta :) itelläkin on toi ja salt n pepper :)

    VastaaPoista
  5. Mun kirjottamat kommentit ei aina näy sun blogissa jostain syystä :/

    Kivan värinen lakka :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei mistähän johtuu =( Joo lakka oli tosi kiva =)

      Poista