perjantai 9. elokuuta 2013

Ei Niin Putkeen Mennyt Lakkaus

Vihdoin sain taas lakattua kynnet jotenki vaan nyt laiskottanut ja osa syyllinen siihen tämä kuumuus.Mielestäni nämä meni pilalle,mutta kyllä jätin silti kynsille ja saavat olla ainaki muutaman päivän.Tosin voi olla että aikataulu venyy.Tällä kertaa laitoin tarrat toisin päin mitä normaalisti teen.Nyt haluaisin tietää kumpaa te käytätte eli niin että tarrat/siirtokuvat näkyy katsojalle oikein päin vai että näkyvät sinulla oikein päin?(ymmärsikö kukaan mitä tarkotin ?)





Käytetty:
-Seche Base aluslakka
-Perfect Holographic sävy H2
-Color Club 0-60 pikakuivattaja

Toivottavasti saatte kuvista jotain selvää!

Mitä piditte ?






10 kommenttia:

  1. Kivat kynnethän nuo on, oikein pirtsakat. :) Itse laitan kuvat katsojaan päin, itsehän ne näkee taas ihan yhtä hyvin kun taittaa sormet kämmeneen, silloin ne on itseen päin oikein päin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ja kiva kuulla ehkä alan itekki jatkossa käyttään näin päin =)

      Poista
  2. Ihan hauskat kynnethän nuo on (: Itse käytän tarroja yms. juurikin niin, että tarrat näkyy ulospäin oikein päin, eli siis muille kuin minulle. Minusta se vaan näyttää paremmalta.

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä noi on tosi kivat kynnet :) Mulla se riippuu aina tarrasta tai decalista kummin päin laitan, millon mitenkäkin päin :D

    VastaaPoista
  4. Mä tykkään näistä kyllä ja paljon :)

    VastaaPoista
  5. Kivat lakkaukset, ihan sun tyyliset mun mielestä! =)

    VastaaPoista