keskiviikko 21. elokuuta 2013

Hopottojat Fazer Crisp Pita Bread Kampanja

Tulin kertomaan teille toisestakin kampanjasta johon pääsin mukaan testaan.Kyseessä fazer crisp pita bread kampanja hopottojat suosittelupalvelun kautta.Crisp pita bread leipälastut ovat terveellisempiä ja sisältävät jopa 40% vähemmän rasvaa kuin normaalit sipsit.Makuvaihtoehtoja löytyy kolmea erinlaista ja näiden pussien hinnat ovat noin 1-1,29e/pussi.Mukava pieni snack vaikka leffailtaan.Pussien koko ei kovin suuri sillä tuotetta vain 40g/per pussi.Hopottojat aika paljolti saman tyylinen kuin buzzador ehkä ainoa ero että testaat tuotetta itse.Elikkä tässä ei jaeta näytteitä kellekkään.Todella mahtava päästä mukaan ja tulen tekemään vielä erillisen postauksen tuotteista ja omista kokemuksista.Mikäli kiinnostuit itsekkin ryhtyä hopottojaksi voit tehdä siitä totta Tästä ja käyttää mahdollisesti suosittelukoodia HOP6489.Sivupalkin hopottojat logoa klikkaamalla pääsee myös kyseiselle sivulle ja tuo koodi logon alapuolella jos haluaa käyttää.Toivottovasti kiinnostaa tuleva postaus näistä.

Olettako itse kokeilleet tuotteita jo ?(huom muokkasin hieman tekstiä)

Lisätietoa tuotteista löytyy myös http://www.fazer.fi/Brandit/Fazer-Crisp-Pita-Bread/

11 kommenttia:

  1. Mä oon kans liittyny hopottajiin, en oo tosin saanu mitään testattavaa vielä. Oon käyny vaan ne yhdet nettisivut arvioimassa joskus

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei toivottavasti pääset itsekkin jossain vaiheessa testaileen.Mie olen testannu atrian mikroaterioita,vaasan näkkäriä ja hapankorppuja sekä ellit sivuston joku arviointi ja nyt tämä =)

      Poista
  2. Aina kun siulla on näitä postauksia, oon pohtinut pitäisiköhän liittyä. Nyt sen tein, käyttäen siuta suosittelijana ;)

    VastaaPoista
  3. kyllähän se kannattee voi saada maksutta testailla tuotteita ja kiitos kun käytit =)

    VastaaPoista
  4. Mä oon ostanu noita kaupasta :) on muuten hyviä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla ja juu me maisteltiin eilen tulee sit oma postaus viel =)

      Poista
  5. mä oon noita maistanut ja oli kyllä yllättävän hyviä :3

    VastaaPoista
  6. Itekkin pääsin tuohon kampanjaan mukaan, oli kyllä hyviä, Nalle varsinkin tykkäsi noista chilin makuisista :D

    VastaaPoista
  7. Mä tykkäsin noista! Kahta makua oon maistanut, kun noita jaettiin Sun Lahdessa ilmaiseksi ruokalassa. :)

    VastaaPoista