keskiviikko 11. maaliskuuta 2015

Maaliskuun Livbox

Eilen tuo mystinen laatikko taas tupsahti eli kyseessä livbox.Kävin noutamassa postista kaksin kappalein näitä laatikoita ja oletin toisen olevani miehelle.Tilasin siis miesten boxin jälkikäteen.Avasin ensin omani ja otin kuvat.Sitten jo mies kyseli että mitä mulle?Sanoin että odota avaan ja kuvaan ensin saat sitten omasi,mutta toisin kävi.Avasin boxin ja luin lappusen häh toinen maaliskuun naistenboxi.Kerroin ettei tämä olekkaan hänen boxi ja nyt joutuu viel odotteleen.Onneksi omassani oli tuoksunäyte miehelle lohdutuksena se kelpas.Laitoin livboxille viestiä ja sieltä tuli viestiä muutenkin että vahingossa postitettu naisteboxi miestenboxin tilalle ja ylimääräisen saa pitää.Katsotaan mitä tuolle ylimääräselle boxille tapahtuu,voi olla että jaan siitä tuotteita vähän sinne tänne ja joitain saatan pitää itse.



 Kuivashampoo
 Voidegeeli
 Tuoksunäytteet
 Kynsinauhaöljy (aivan taivaallinen tuoksu)
 Shampoo ja Hoitoaine näytteet
 Alekoodi
Kuvassa näkyy eri sävyinen huulipuna kuin laatikossa,koska vaihdon tuon toisessa boxissa tulleeseen

Täältä näkee tarkempia tietoja tuotteista,jos nyt jokin jäi askarruttamaan

Joko sinulle tulee livbox?
Mitä piditte tämän kuukauden boxista?

Tykkäsin itse boxista vaikka ihan kaikkia tuskin tulen käyttämään.Suurimman osan kuitenkin aion testata.






20 kommenttia:

  1. Tykkäsin omastakin boxista mutta vielä enemmän olisin tykännyt jos miniripsarin sijaan olisin saanut kynsinauhaöljyä ja vartalokuorinnan sijaan tuon huulipunan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mie olin tyytyväinen että mulle sattui tämä boxi :D

      Poista
  2. Vaikuttaa kyllä kivalta boksilta, mutta en tiedä olisko pitemmän päälle tullu käytettyä kaikki! :D
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mullakaan kaikille varmaan käyttöä,mutta aina voi pistää eteenpäin.Nyt kun tuli viel tuplana paketti

      Poista
    2. Miks tuli tuplana paketti? :D

      Ps. Jos et käytä sitä punaista huulipunaa, niin olisi enemmänkin kuin ihana sävy ja purkki mulle! <3

      Poista
    3. Tilasin sen miesten boxin jälkeen päin ku saivat lisäerän ja nyt olivat vahingossa pakanneet kaikille maaliskuun naistenboxin tuon miesten boxin sijasta =)
      Pidän mielessä sut tuon huulipunan suhteen

      Poista
  3. Mä kyllä tykkäsin tästä boxista! :) Ainoastaan vaan, että mun tuo kynsinauhaöljy oli menny rikki postituksen aikana.. Onneksi saan uuden tilalle ja vielä jonkun yllärin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että oli mieluinen,harmi postin käsittelyssä hajoaa kyl aina jotain.Onneksi korvaavat :D

      Poista
  4. Hey .. mä voisi´n kokeilla tota rimmeliä , mistä et tykkää ja jos myyt sen mulle ? laitan sulle muutenkin sähkäriä kohta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katsotaan mella oli kiinnostunu myös tuosta ylimääräsestä punasta.Mulle ei ollu tullu sähköpostia

      Poista
  5. Mua kiinnostaa kuivashampoo edelleen testaamatta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei pidetään mielessä,mieki oon kerran kokeillu merkkiä en nyt muista.Täytyy kai antaa toinen mahdollisuus viel kokeilulle =)

      Poista
  6. Vitsi tosi kiva boksi, harmittaa kun en jatkanutkaan tilausta! :/

    VastaaPoista
  7. No sulle tuli sitten bokseja oikein urakalla =D Tykkäsin omasta boksista ja onneksi sain sen toisen version koska huulipuna olisi ollut pettymys ja kynsiöljylle (vaikkakin kuulostaa aika ihanalta!) mulle ei olis ollu käyttöä, oon niin laiska tuollaisten tuotteiden suhteen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mieki lahjoitan punat blogiystäville,koska itse ei varmaan tuu käytettyä.Muutama muukin tuote lähtee varmaan kiertoon,mutta olin tyytyväinen

      Poista