perjantai 4. marraskuuta 2016

Hopottojat Fructolax Kampanja

Pääsin mukaan hopottajat fructolax kampanjaan,jossa testattiin tuollasia suolentoimintakuutioita.Itsellä vatsa temppuilee aina välillä ja siihen onneksi löytyy keinoja jolla oloa voi helpottaa.Mukana tuli muutamia näytteitä,joita jaoin tutuille testiin.Mikäli oot kuitenki itse kiinnostunu testaileen voit tilata oman näytteesi Tästä

Minulle tuo kuution maku oli jotenki epämiellyttävä ja siksi olen vasta yhden testannu.Aioin toki kokeilla vielä uudelleen.Kuutio pureskellaan iltasin hyvin ennen nukkumaan menoa ja veden kera

Lisätietoa tuotteesta löytyy http://www.hopottajat.fi/fructolax/

Näitä saa myös tablettina ja uskon että se vois olla mulle helpompi nauttia ehkä ostan testiin




Olettako itse testanneet tai kiinnostuitko ?

Tilailkaa ihmeessä näyte jos kiinnostaa(linkki alussa)

Mikäli hopottajat ei vielä tuttu ja haluat itse päästä testaileen tuotteita.Voit myös liittyä minun suosittelukoodilla HOP6489 (löytyy myös oikeasta reunasta banneri/koodi)


5 kommenttia:

  1. Siis yök! Noi on tosi pahoja eikä edes toimi. Se maku jää pyörimään suuhun niin ettei sitä pelkällä vedellä alas saa. En suosittele.
    Anteeksi tyly kommentti, mutta tää on omakohtane kokemus ja mun mielipide.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itekkään en tykänny mausta ja ei haittaa jokaisella oma mielipide

      uskonki että ne tabletit ois mulle helpommat

      Poista
  2. Näyttää ihan joltain lihaliemikuutiolta :D Mie sain myös tämän kampanjan kutsun, mutta ajattelin maun olevan kammottava, joten skippasin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juurikin olin kirjottamassa samaa , kuin Mimosa .. lihaliemikuutio ;) !
      Niin ja moromoromoro piiitkääästä aikaa Eekku ... <3!!!!
      Mut löytää mm. nyt taas täältä ...
      http://marranmurinat.blogspot.fi/

      Poista
    2. kyllä näyttää samalta ku lihaliemikutio ja ihana kuulla susta pitkästä aikaa
      Mahtavaa myöskin jos oot palaillu blogimaailmaan

      Poista